Wzrost liczby słów w TOP3 o 93%

SKUTECZNIE ZWIĘKSZAM WIDOCZNOŚĆ DZIĘKI TECHNICZNEMU SEO

Case study sklepu internetowego w branży meblowej

Zobacz jak prowadzę skuteczne kampanie SEO dla moich klientów i zdobywam dla nich czołowe pozycje w wyszukiwarce Google.

Efekty po trzech miesiącach:

Zadanie

Kompleksowe SEO dla sklepu internetowego na WordPressie

Klient

Sklep internetowy z branży meblowej

 

Cel

Wzrost liczby odwiedzających/klientów​ dzięki pozycjonowaniu.

KROK 1

Audyt SEO

Strona mojego klienta była wcześniej pozycjonowana przez agencję, z którą klient rozwiązał współpracę z uwagi na bardzo słabe wyniki.

W takich przypadkach wykonałem audyt wcześniejszych działań agencji, aby przygotować odpowiedni plan działania.

Na początku współpracy:

Dodatkowo dodałem znaczniki mikrodanych dla stron produktowych, aby poprawnie wyświetlały się w wyszukiwarce Google. Po całym zabiegu technicznym zleciłem ponownie indeksowanie witryny poprzez przesłanie nowych map strony.

KROK 2

Content

Poprzednia agencja nie prowadziła bloga, więc postanowiłem go dodać na stronę. W ramach współpracy na blogu zamieszczałem 5-7 wpisów miesięcznie.

Wpisy blogowe były przygotowane pod odpowiednie słowa kluczowe, które zajmowały pozycje 11-15, aby szybko przedostać je na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.

Dodatkowo strony kategorii przeszły przebudowę pod kątem treści, co wpłynęło pozytywnie na pozycję niektórych słów kluczowych.

KROK 3

Linkowanie wewnętrzne

Wykorzystanie bloga jak i stworzenie dobrych opisów kategorii pozwoliło na lepsze linkowanie wewnętrzne w obrębie strony internetowej. Dzięki temu znacznie wzrosła liczba zaindeksowanych stron internetowych.

KROK 4

Poprawa stron produktowych

Problemem na stronie był również powtarzający się krótki opis produktów, brak opisów zdjęć czy też podwójne nagłówki h1.

Poprawa tych aspektów była działaniem priorytetowym, bo to bardzo poważne błędy pod kątem SEO.

W tym kroku wykonałem m.in.:

KROK 5

Linkowanie zewnętrzne

Do sklepu internetowego prowadziło wiele odnośników różnej jakości, jedne lepsze drugie gorsze. W związku z powyższym skupiłem się na linkowaniu zewnętrznym dobrej jakości, poprzez odpowiednie publikacje artykułów sponsorowanych.

Liczba wejść z wyszukiwarki

CZY TAKIE POZYCJONOWANIE JEST SKUTECZNE?

Efekty działań

To dopiero początek mojej współpracy z klientem, ale już po dwóch miesiącach współpracy wyniki przy zakładanym budżecie były zadowalające.

W ciągu dwóch miesięcy:

93%

wzrost liczby słów kluczowych w TOP10

53%

wzrost liczby słów kluczowych w TOP50

108%

wzrost ruchu z wyszkiwarki Google

Liczba słów kluczowych w TOP3

Liczba słów kluczowych w TOP10

Liczba słów kluczowych w TOP50

ZDOBYWAMY TOP1 GOOGLE?

Zacznij pozycjonowanie swojej strony razem ze mną!

Zamów bezpłatną wycenę

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Anita i Kamil Laskowscy s.c. 43-267 Rudziczka ul. Kleszczowska 9, NIP: 6381841141. Podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na zadane w formularzu pytanie.

Kamil Laskowski