+48 572 528 572 | kontakt@laskowskikamil.pl


– Wzrost liczby słów w TOP10 o 93%
Case study sklepu internetowego w branży meblowej
Liczby, nie słowa – niech przemówią wyniki
Zobacz jak prowadzę skuteczne kampanie SEO dla moich klientów i zdobywam dla nich czołowe pozycje w wyszukiwarce Google.


Wzrost liczby odwiedzających o 108% w ciągu trzech miesięcy
Zadanie
Kompleksowe SEO dla sklepu internetowego na WordPress + Woocommerce
Klient
Sklep internetowy z branży meblowej
Cel
Wzrost liczby odwiedzających/klientów dzięki pozycjonowaniu.
KROK 1
Audyt SEO
Strona mojego klienta była wcześniej pozycjonowana przez agencję, z którą klient rozwiązał współpracę z uwagi na bardzo słabe wyniki. W takich przypadkach wykonałem audyt wcześniejszych działań agencji, aby przygotować odpowiedni plan działania. Na początku współpracy:
- całkowicie zmieniłem sposób generowania tytułów produktów
- zmieniłem sposób generowania meta description dla produktów
- poprawiłem strukturę nagłówków h1-h6
- zmieniłem opisy kategorii
- poprawiłem mapę witryny
KROK 2
Content
Poprzednia agencja nie prowadziła bloga, więc postanowiłem go dodać na stronę. W ramach współpracy na blogu zamieszczałem 5-7 wpisów miesięcznie. Wpisy blogowe były przygotowane pod odpowiednie słowa kluczowe, które zajmowały pozycje 11-15, aby szybko przedostać je na pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Dodatkowo strony kategorii przeszły przebudowę pod kątem treści, co wpłynęło pozytywnie na pozycję niektórych słów kluczowych.
- 5-7 wpisów blogowych co miesiąc
- modyfikacja opisów kategorii
KROK 3
Linkowanie wewnętrzne
Wykorzystanie bloga jak i stworzenie dobrych opisów kategorii pozwoliło na lepsze linkowanie wewnętrzne w obrębie strony internetowej. Dzięki temu znacznie wzrosła liczba zaindeksowanych stron internetowych.
- zastosowanie linkowania wewnętrznego
KROK 4
Poprawa stron produktowych
Problemem na stronie był również powtarzający się krótki opis produktów, brak opisów zdjęć czy też podwójne nagłówki h1. Poprawa tych aspektów była działaniem priorytetowym, bo to bardzo poważne błędy pod kątem SEO.
W tym kroku wykonałem m.in.:
- optymalizacja krótkiego opisu produktów
- naprawa duplikacji nagłówków
- dodanie opisów zdjęć
KROK 5
Linkowanie zewnętrzne
Do sklepu internetowego prowadziło wiele odnośników różnej jakości, jedne lepsze drugie gorsze. W związku z powyższym skupiłem się na linkowaniu zewnętrznym dobrej jakości, poprzez odpowiednie publikacje artykułów sponsorowanych.
- dobrej jakości linki zewnętrzne
porównanie wejść z wyszukiwarki na wykresie Google Search Console




Czy takie pozycjonowanie jest skuteczne?
To dopiero początek mojej współpracy z klientem, ale już po trzech miesiącach współpracy wyniki przy zakładanym budżecie były zadowalające.
W ciągu trzech miesięcy:
- rozpoczęcie współpracy: 1 lipca 2021
- liczba słów w TOP3 zwiększyła się z 33 do 63
- liczba słów w TOP10 zwiększyła się z 113 do 190
- liczba słów w TOP50 zwiększyła się z 863 do 1326
- liczba wejść z wyszukiwarki miesięcznie wzrosła z 3160 do 6590
- efekt: 91% więcej słów w TOP3
- efekt: 68% więcej słów w TOP10
- efekt: 53% więcej słów w TOP50
- efekt: 108% więcej wejść z wyszukiwarki
91%
wzrost liczby słów kluczowych w TOP3
53%
wzrost liczby słów kluczowych w TOP50
108%
wzrost ruchu z wyszukiwarki Google
Liczba słów kluczowych w TOP3


Liczba słów kluczowych w TOP10


Liczba słów kluczowych w TOP50


Zwiększamy widoczność Twojej strony?
- Stosuję skuteczne metody pozycjonowania
- Pełna opieka i rozbudowane raporty z działania
- Prosta umowa bez ukrytych kosztów i zobowiązań
Zamów bezpłatną wycenę

