Strona przeszła proces skanowania, ale Google jeszcze jej nie zindeksował. Możliwe, że indeksacja strony nastąpi w przyszłości. Nie ma konieczności ponownego zgłaszania tego URL do skanowania.
W świecie SEO, terminy "wykrywanie" i "indeksowanie" często są używane zamiennie, ale nie oznaczają tego samego. Rozumienie różnicy między nimi jest kluczowe dla skutecznego zarządzania Twoją stroną internetową. W tym artykule omówimy, co to znaczy, gdy strona jest wykryta, ale nie zindeksowana, i jak rozwiązać ten problem.
Wykrywanie vs. indeksowanie
Wykrywanie to proces, w którym roboty wyszukiwarek identyfikują nowe lub zmienione strony na Twojej stronie. Indeksowanie to następny krok, w którym wyszukiwarka dodaje wykryte strony do swojego indeksu, czyli bazy danych stron internetowych.
Zobacz: Czym są katalogi branżowe i jak pomagają w pozycjonowaniu lokalnym
Dlaczego strona jest wykryta, ale nie zindeksowana?
Ta informacja z sekcji "Strony" sugeruje, że Google zidentyfikował nową stronę, jednak nie przeprowadził jeszcze jej skanowania ani indeksowania. Może to wynikać z sytuacji, gdzie podczas skanowania strona doświadczyła przeciążenia, co doprowadziło do przerwania procesu. Jednakże, sygnalizuje to również, że roboty Google z pewnością odwiedzą tę stronę ponownie w przyszłości.
Jeśli Twoja strona jest wykryta, ale nie zindeksowana, możesz sprawdzić te rzeczy:
- Błędy techniczne: problem z plikiem robots.txt, błędy 404, błędy serwera itp.
- Problemy z jakością treści: duplikaty, niska wartość dodana, spam itp.
- Brak linków do strony: brak linków wewnętrznych lub zewnętrznych prowadzących do strony.
Oceń tekst
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1
Nikt jeszcze nie ocenił
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?