/ ZOBACZ CO ZROBIŁEM DLA MOICH KLIENTÓW
Case study SEO sklepu internetowego Health & Beauty
Z sklepem współpracuję do dziś, a po 3 latach współpracy doszliśmy do ponad 22 000 odwiedzających z wyszukiwarki co miesiąc, gdzie na początku współpracy ich liczba nie przekraczała 1500 osób. Jak to się zaczęło?
![](https://laskowskikamil.pl/wp-content/uploads/2022/12/63755cdd57708b4313ae04cf_case-p-500.png)
Jak to się zaczęło?
Zgłosiła się do mnie właścicielka sklepu internetowego, która była bliska zamknięcia działalności ze względu na małą sprzedaż, niską liczbę odwiedzin na sklepie i rosnącą konkurencję. Pomimo, że na sklepie było wiele produktów, to sprzedaż oscylowała w 10-20 zamówieniach w ciągu miesiąca.
Moim zadaniem było zwiększenie liczby odwiedzin i zamówień na sklepie internetowym. Nie mogę powiedzieć, że efekt końcowy przerósł nasze najśmielsze oczekiwania, bo zakładaliśmy podobny cel. Jednakże wzrost odwiedzin z wyszukiwarki Google o 1036% po pierwszym roku współpracy pozytywnie mnie zaskoczył.
Z sklepem współpracuję do dziś, a po 3 latach współpracy doszliśmy do ponad 22 000 odwiedzających z wyszukiwarki co miesiąc, gdzie na początku współpracy ich liczba nie przekraczała 1500 osób. Jak to się zaczęło?
- Rozpoczęcie współpracy: maj 2018
- Liczba osób odwiedzających stronę: 1466
- Odwiedziny z wyszukiwarki Google: 1209
- Procentowy ruch z wyszukiwarki: 81,6%
![wejścia na stronę - wykres z Google Analitycs](https://laskowskikamil.pl/wp-content/uploads/2021/12/zielarnia1.jpg)
Efekt SEO po roku współpracy
- Czas działań SEO: 12 miesięcy
- Liczba osób odwiedzających stronę: z 1466 do 15 101 miesięcznie
- Odwiedziny z wyszukiwarki Google: z 1209 do 13 737 miesięcznie
- Procentowy ruch z wyszukiwarki: 89,9%
![porównanie wejść na stronę 2018 do 2019](https://laskowskikamil.pl/wp-content/uploads/2021/12/zielarnia2.jpg)
- liczba słów w TOP3 zwiększyła się z 26 do 356
- liczba słów w TOP10 zwiększyła się z 177 do 740
- liczba słów w TOP50 zwiększyła się z 656 do 2855
- liczba wejść z wyszukiwarki miesięcznie wzrosła z 1209 do 13737
Krok 1: Audyt SEO
Strona mojego klienta nigdy wcześniej nie była pozycjonowana, dlatego należało wykonać audyt SEO. Sprawdziłem dokładnie krok po kroku wszystkie techniczne aspekty SEO, a następnie przystąpiłem do wdrażania przygotowanego planu. Na początku współpracy:
- zoptymalizowałem stronę internetową pod kątem szybkości wczytywania
- poprawiłem strukturę nagłówków h1-h6
- poprawiłem mapę witryny
Krok 2: Content
Na stronę został dodane opisy wszystkich kategorii oraz co miesiąc zaczęły pojawiać się wpisy blogowe, których wcześniej nie było na sklepie. To pozwoliło na lepsze linkowanie wewnętrzne, a także zdobycie dodatkowego ruchu i widoczności w Google.
- 4-5 wpisów blogowych co miesiąc
- dodanie opisów kategorii w sklepie
Krok 3: Poprawa stron produktowych
Poprawiłem wygląd strony produktowej, aby dostosować ją do wygody użytkowników. Dodatkowo ustawiłem odpowiednią strukturę nagłówków na stronie, a w zdjęciach zostały uzupełnione o opisy. Zwiększyłem również opis produktów, nasycając strony produktów niezbędną treścią.
- optymalizacja title i meta description
- dodanie nagłówków h2
- dodanie opisów zdjęć
- rozbudowa stron produktowych
Czy pozycjonowanie sklepu się opłaca?
Wzrost przychodów o 2447%
Zobacz na przykładzie powyższego sklepu internetowego jak pozycjonowanie przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Czas działań SEO: 22 miesiące
Unikalne zakupy: z 34 do 901 miesięcznie
Wzrost przychodów: 2447%
![porównanie współczynnika konwersji w Google Analytics](https://laskowskikamil.pl/wp-content/uploads/2021/12/zielarnia3.jpg)
Ruch z wyszukiwarki większy o 1633%
Liczba osób odwiedzających stronę: z 1466 do 22 759 miesięcznie
Czas działań SEO: 36 miesięcy
Odwiedziny z wyszukiwarki Google: z 1209 do 20 961 miesięcznie
Procentowy ruch z wyszukiwarki: 91,9%
![porównanie wejść na stronę w Google Analytics](https://laskowskikamil.pl/wp-content/uploads/2021/12/zielarnia4.jpg)
Efekty pozycjonowania po 3 latach
Po trzech latach współpracy udało mi się osiągnąć:
- 490 słów w TOP3
- 1482 słów w TOP10
- 6954 słów w TOP50
- liczba osób odwiedzających stronę: z 1466 do 22 759 miesięcznie
- zwiększenie ilości zamówień w miesiącu z ok. 40 do prawie 1000
![wykres słów kluczowych dla strony internetowej](https://laskowskikamil.pl/wp-content/uploads/2021/12/zielarnia7.jpg)
Po trzech latach sklep w ciągu jednego dnia sklep sprzedawał więcej niż wcześniej przez cały miesiąc.
z 1466 do 22 759 miesięcznie
+1500 słów
+6600 słów
Mam zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?
- Stosuję skuteczne metody pozycjonowania
- Pierwsze efekty już po 2 miesiącach
- Rozbudowane raporty SEO na koniec miesiąca
- Prosta umowa i panel do śledzenia postępów
- Stały kontakt
Zamów bezpłatną wycenę.
Odpisuję w 24 godziny.
/ CZEKAM NA WIADOMOŚĆ
Zobacz jak pracuję
Rozmowa
Odpowiem na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości oraz pokażę Ci dlaczego inwestycja w pozycjonowanie się opłaca.
Analiza konkurencji
Sprawdzę Twoją konkurencję i powiem Ci jakie efekty możemy osiągnąć w określonym czasie.
Wybór słów kluczowych
Wybiorę najlepsze słowa kluczowe, które opisują Twoją stronę internetową, aby pozyskać ruch z Google.
Optymalizacja
Zajmę się techniczną optymalizacją Twojej strony internetowej, aby była zgodna z wytycznymi Google.
Raportowanie
Pokażę Ci jakie efekty dało pozycjonowanie, a Ty na bieżąco możesz śledzić pozycję słów w Google i widoczności strony.
Wzrost widoczności
To nasz wspólny cel, który osiągniemy dzięki odpowiedniej współpracy i wzajemnemu zrozumieniu.
/ OPINIE KLIENTÓW