/ ZOBACZ CO ZROBIŁEM DLA MOICH KLIENTÓW
Case study SEO sklepu internetowego Health & Beauty
Z sklepem współpracuję do dziś, a po 3 latach współpracy doszliśmy do ponad 22 000 odwiedzających z wyszukiwarki co miesiąc, gdzie na początku współpracy ich liczba nie przekraczała 1500 osób. Jak to się zaczęło?
Jak to się zaczęło?
Zgłosiła się do mnie właścicielka sklepu internetowego, która była bliska zamknięcia działalności ze względu na małą sprzedaż, niską liczbę odwiedzin na sklepie i rosnącą konkurencję. Pomimo, że na sklepie było wiele produktów, to sprzedaż oscylowała w 10-20 zamówieniach w ciągu miesiąca.
Moim zadaniem było zwiększenie liczby odwiedzin i zamówień na sklepie internetowym. Nie mogę powiedzieć, że efekt końcowy przerósł nasze najśmielsze oczekiwania, bo zakładaliśmy podobny cel. Jednakże wzrost odwiedzin z wyszukiwarki Google o 1036% po pierwszym roku współpracy pozytywnie mnie zaskoczył.
Z sklepem współpracuję do dziś, a po 3 latach współpracy doszliśmy do ponad 22 000 odwiedzających z wyszukiwarki co miesiąc, gdzie na początku współpracy ich liczba nie przekraczała 1500 osób. Jak to się zaczęło?
- Rozpoczęcie współpracy: maj 2018
- Liczba osób odwiedzających stronę: 1466
- Odwiedziny z wyszukiwarki Google: 1209
- Procentowy ruch z wyszukiwarki: 81,6%
Efekt SEO po roku współpracy
- Czas działań SEO: 12 miesięcy
- Liczba osób odwiedzających stronę: z 1466 do 15 101 miesięcznie
- Odwiedziny z wyszukiwarki Google: z 1209 do 13 737 miesięcznie
- Procentowy ruch z wyszukiwarki: 89,9%
- liczba słów w TOP3 zwiększyła się z 26 do 356
- liczba słów w TOP10 zwiększyła się z 177 do 740
- liczba słów w TOP50 zwiększyła się z 656 do 2855
- liczba wejść z wyszukiwarki miesięcznie wzrosła z 1209 do 13737
Krok 1: Audyt SEO
Strona mojego klienta nigdy wcześniej nie była pozycjonowana, dlatego należało wykonać audyt SEO. Sprawdziłem dokładnie krok po kroku wszystkie techniczne aspekty SEO, a następnie przystąpiłem do wdrażania przygotowanego planu. Na początku współpracy:
- zoptymalizowałem stronę internetową pod kątem szybkości wczytywania
- poprawiłem strukturę nagłówków h1-h6
- poprawiłem mapę witryny
Krok 2: Content
Na stronę został dodane opisy wszystkich kategorii oraz co miesiąc zaczęły pojawiać się wpisy blogowe, których wcześniej nie było na sklepie. To pozwoliło na lepsze linkowanie wewnętrzne, a także zdobycie dodatkowego ruchu i widoczności w Google.
- 4-5 wpisów blogowych co miesiąc
- dodanie opisów kategorii w sklepie
Krok 3: Poprawa stron produktowych
Poprawiłem wygląd strony produktowej, aby dostosować ją do wygody użytkowników. Dodatkowo ustawiłem odpowiednią strukturę nagłówków na stronie, a w zdjęciach zostały uzupełnione o opisy. Zwiększyłem również opis produktów, nasycając strony produktów niezbędną treścią.
- optymalizacja title i meta description
- dodanie nagłówków h2
- dodanie opisów zdjęć
- rozbudowa stron produktowych
Czy pozycjonowanie sklepu się opłaca?
Wzrost przychodów o 2447%
Zobacz na przykładzie powyższego sklepu internetowego jak pozycjonowanie przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Czas działań SEO: 22 miesiące
Unikalne zakupy: z 34 do 901 miesięcznie
Wzrost przychodów: 2447%
Ruch z wyszukiwarki większy o 1633%
Liczba osób odwiedzających stronę: z 1466 do 22 759 miesięcznie
Czas działań SEO: 36 miesięcy
Odwiedziny z wyszukiwarki Google: z 1209 do 20 961 miesięcznie
Procentowy ruch z wyszukiwarki: 91,9%
Efekty pozycjonowania po 3 latach
Po trzech latach współpracy udało mi się osiągnąć:
- 490 słów w TOP3
- 1482 słów w TOP10
- 6954 słów w TOP50
- liczba osób odwiedzających stronę: z 1466 do 22 759 miesięcznie
- zwiększenie ilości zamówień w miesiącu z ok. 40 do prawie 1000
Po trzech latach sklep w ciągu jednego dnia sklep sprzedawał więcej niż wcześniej przez cały miesiąc.
z 1466 do 22 759 miesięcznie
+1500 słów
+6600 słów
Mam zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?
- Stosuję skuteczne metody pozycjonowania
- Pierwsze efekty już po 2 miesiącach
- Rozbudowane raporty SEO na koniec miesiąca
- Prosta umowa i panel do śledzenia postępów
- Stały kontakt
Zamów bezpłatną wycenę.
Odpisuję w 24 godziny.
/ CZEKAM NA WIADOMOŚĆ
Zobacz jak pracuję
Rozmowa
Odpowiem na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości oraz pokażę Ci dlaczego inwestycja w pozycjonowanie się opłaca.
Analiza konkurencji
Sprawdzę Twoją konkurencję i powiem Ci jakie efekty możemy osiągnąć w określonym czasie.
Wybór słów kluczowych
Wybiorę najlepsze słowa kluczowe, które opisują Twoją stronę internetową, aby pozyskać ruch z Google.
Optymalizacja
Zajmę się techniczną optymalizacją Twojej strony internetowej, aby była zgodna z wytycznymi Google.
Raportowanie
Pokażę Ci jakie efekty dało pozycjonowanie, a Ty na bieżąco możesz śledzić pozycję słów w Google i widoczności strony.
Wzrost widoczności
To nasz wspólny cel, który osiągniemy dzięki odpowiedniej współpracy i wzajemnemu zrozumieniu.
/ OPINIE KLIENTÓW