Blog

Na blogu znajdziesz ciekawe wpisy dotyczące technicznego SEO, pozycjonowania i WordPressa. Artykuły dla początkujących i zaawansowanych.
Teksty SEO — Sprawdź jak pisać je zgodnie z zasadą SEO copywritingu

Teksty SEO — Sprawdź jak pisać je zgodnie z zasadą SEO copywritingu

Teksty SEO to podstawowy sposób umieszczania słów kluczowych na naszej stronie internetowej. Obecnie niezależnie od tego, czy tworzymy content tematyczny, dodajemy typowe treści, czy jakiekolwiek inne treści pisane, wszystkie muszą być zoptymalizowane pod kątem SEO, aby dawały korzyści pozycjonujące. Obecnie sytuacja zmierza również do zrównania tekstów SEO z contentem tematycznym gdyż wyszukiwarka Google posiada zaawansowane algorytmy oceniające i stworzenie typowo treści pozycjonujących nie ma zbyt dużego sensu. Jak zatem tworząc content optymalizować go pod kątem SEO? Szczegóły poniżej.
Duplicate content i thin content

Duplicate content i thin content — Unikaj tych 2 typów treści oraz dowiedz się czym są, dlaczego są złe i jak się ich wystrzegać!

Duplicate content i thin content z pewnością nie są treściami, które chcielibyśmy widzieć na naszej stronie internetowej. Plagiaty oraz treści niskiej jakości potrafią przysporzyć wiele problemów pozycjonowanej stronie i są niezwykle negatywnie oceniane przez wyszukiwarkę Google. Zajmując się pozycjonowaniem strony internetowej zdecydowanie jednak warto wiedzieć czym są treści tego typu oraz jak ich unikać i dlaczego są takie groźne.
Optymalizacja tekstu przed dodaniem treści na stronę WWW

Optymalizacja tekstu przed dodaniem treści na stronę WWW — pod kątem SEO, gramatycznym, unikalności i innych elementów

Dodawanie contentu na stronę internetową to obecnie jeden z najlepszych sposobów na pozycjonowanie witryny. Treści umieszczone na stronie stają się coraz istotniejszy czynnikiem rankingowym z wielu powodów i nie może na tego ignorować. Dodając zatem treści w celu pozycjonowania na witrynę, powinniśmy skupić się, aby były one dostosowane pod kątem SEO, robiąc to jakościowo aby dawały jak największy skutek pozycjonujący. Obecnie jedynie tylko takie treści są pozytywnie odbierane przez Google, poprawiając optymalizację witryny pod tym kątem.
Jak napisać dobry tekst SEO na blog

Jak napisać dobry tekst SEO na blog?

Zanim zaczniesz pisać, przemyśl dokładnie tekst. Zbieranie materiałów do artykułu, określenie odbiorcy, synteza tematu to 60% Twojej pracy nad tekstem. Pisanie właściwe to 20% tworzenia treści, a 20% to jego korekta? Zatem jak napisać dobry tekst na blog?
teksty seo - długie czy krótkie?

Teksty SEO – długie czy krótkie? Sprawdź, które warto dodawać na stronę, które są lepsze i skąd można uzyskać frazy do tekstów SEO!

obecne przy zakładaniu strony i to właśnie nimi wypełniana jest strona w pierwszej kolejności. Są też regularnie dodawane w trakcie działania witryny, aby podnosić ranking strony w Google dostosowanymi treściami do wyszukiwarki. Jednym z najważniejszych pytań, jakie pada w momencie zamawiania/tworzenia tekstów, jest to, ile znaków mają mieć i czy muszą być długie lub krótkie. Poniżej odpowiadamy na to pytanie i przedstawiamy wszystkie najważniejsze informacje na temat długości tekstów SEO.
Keyword- jak właściwie zawsze dobierać słowa kluczowe względem SEO, czym się kierować

Keyword – jak właściwie zawsze dobierać słowa kluczowe względem SEO, czym się kierować?

Wbrew pozorom, jak to się wydaje wielu osobom. Tworzenie „contetnu” do tekstu, który w późniejszym czasie trafi na końcową stronę www, nie jest wcale takie łatwe. W aspekcie optymalizacji słów keyword, czyli doboru odpowiednich słów kluczowych do siebie, szczególnie istotna jest najpierw przeprowadzenie ich analizy. Zarówno zbadania pojedynczych wyrazów, jak i także całych wyrażeń. Dlatego tak szalenie ważne jest, żeby wiedzieć, na jakie rzeczy należy baczniej zwracać uwagę, a także, na co jeszcze powinno zostać wzięte pod „pisarską lupę" przez osobę kreujący dany tekst, bez znaczenia na jego końcowe przeznaczenie.