Blog

Na blogu znajdziesz ciekawe wpisy dotyczące technicznego SEO, pozycjonowania i WordPressa. Artykuły dla początkujących i zaawansowanych.
Czy tanie pozycjonowanie stron to oferta, na którą warto się skusić?

Tanie pozycjonowanie stron – czy warto?

Pozycjonowanie stron to temat rzeka. Ciągłe zmiany w algorytmach, nowe praktyki, coraz większa konkurencyjność w sieci. Okazuje się, że ten proces wcale nie jest taki prosty, jak może się na pierwszy rzut oka wydawać. Wiadomo, że na wszystkim dobrze jest oszczędzić. Jednak, czy tanie pozycjonowanie stron to oferta, na którą warto się skusić? Niekoniecznie. I zaraz udowodnię dlaczego.
Pozycjonowanie szerokie czyli pozycjonowanie inaczej. Sprawdź czym jest pozycjonowanie witryny pod kilkaset słów kluczowych!

Pozycjonowanie szerokie czyli pozycjonowanie inaczej. Sprawdź czym jest pozycjonowanie witryny pod kilkaset słów kluczowych!

Pozycjonowanie szerokie stron internetowych to jeden z niszowych sposobów promowania witryny w internecie. Ma on jednak wiele zalet i jest ciekawą alternatywą dla standardowego pozycjonowania stron internetowych pod kilka najpopularniejszych fraz. W tym tekście odpowiadam na pytanie, czym jest pozycjonowanie szerokie, kiedy powinno się je wdrażać i dlaczego się je stosuje oraz przedstawiam zalety tego sposobu promocji witryny w sieci.
Audyt stron internetowych i weryfikacja strony internetowej. Sprawdź na czym polega ta usługa i dlaczego warto z niej korzystać

Audyt stron internetowych i weryfikacja strony internetowej. Sprawdź na czym polega ta usługa i dlaczego warto z niej korzystać.

Audyty stron internetowych, które możemy zamawiać w agencjach SEO i agencjach interaktywnych czy marketingowych to bardzo ciekawa usługa. Przeważnie nie jest ona chętnie i często wykorzystywana, gdyż bezpośrednio nie wpływa na pozycję naszej strony internetowej. Myślenie takie jest nieco zgubne, a sam audyt może dać bardzo wiele korzyści. Przeważnie postrzeganie takie audytów bierze się z małej wiedzy o nich czy obaw. W tym tekście prezentuje zatem kompleksowo czym jest audyt stron internetowych a także jak działa i dlaczego warto wykonywać takie sprawdzenie witryny.
Audyt stron WWW — w agencji SEO i poprzez audyty automatyczne. Porównanie zalet obu tych sposobów audytowania witryny

Audyt stron WWW — w agencji SEO i poprzez audyty automatyczne. Porównanie zalet obu tych sposobów audytowania witryny

Audyty SEO wykonywane przez agencje marketingowe oraz automatyczne darmowe audyty wykonywane na stronach internetowych to dwa rozwiązania, dzięki którym można sprawdzić stronę pod kątem SEO i IT. Są nieco inne od siebie i różnią się w wielu aspektach. Dość trudno również porównywać je, gdyż mają służyć w zupełnie innych celach. Warto jednak znać wady i zalety obu tych sposobów audytowania witryny. Posiadając taką wiedzę będzie nam znacznie łatwiej monitorować stan optymalizacji naszej strony internetowej.
jak analizować frazy oraz skąd pozyskiwać słowa kluczowe dla swojej witryny

Analiza słów kluczowych na stronę www. Sprawdź jak analizować frazy oraz skąd pozyskiwać słowa kluczowe dla swojej witryny

Dobór słów kluczowych na naszą stronę internetową jest jedną z najważniejszych czynności przy pozycjonowaniu witryny. Jest to również jeden z istotniejszych czynników rankingowych, który wpływa na to, ile ruchu organicznego pozyskujemy na witrynę oraz jakiej jakości jest to ruch. Są to tylko niektóre plusy doboru odpowiednich słów kluczowych, pod które będziemy pozycjonować witryny. Wiele osób nie przykłada uwagi do tego zadania lub nie robi tego z powodu zbyt małej wiedzy. W tym tekście prezentuje jak analizować słowa kluczowe i je określać Podpowiadam też jakie frazy wybierać by być widocznym w sieci oraz gdzie pozyskiwać propozycje fraz.
Marketing szeptany i link building. Który rodzaj wpisów w internecie z linkiem do naszej marki opłaca się bardziej?

Marketing szeptany i link building. Który rodzaj wpisów w internecie z linkiem do naszej marki opłaca się bardziej? Sprawdź czym są te dwa rodzaje wpisów i czy można je połączyć

Marketing szeptany oraz link building czyli linkowanie zwrotne witryny to z pozoru dwa niezwiązane ze sobą procesy. W rzeczywistości są one jednak do siebie bardzo podobne, posiadają podobne cechy i działają opierając się na tym samym schemacie. Ich celem jest również przyciąganie nowych klientów do witryny, ale a w różny sposób. Czym zatem jest marketing szeptany oraz link building i jak możemy połączyć te dwa rodzaje wpisów marketingowych w sieci?
Linki wewnętrzne, wychodzące i zwrotne z sieci. Poznaj trzy rodzaje linków, które wspomagają pozycjonowanie Twojej strony WWW!

Linki wewnętrzne, wychodzące i zwrotne z sieci. Poznaj trzy rodzaje linków, które wspomagają pozycjonowanie Twojej strony WWW!

Linkowanie strony internetowej przede wszystkim kojarzy nam się jedynie z dodawaniem linków zewnętrznych, które są ważnym elementem pozycjonowania. Budowanie linkowania strony opiera się jednak o trzy rodzaje linków i nie tylko są to linki zewnętrzne, ale także linki wewnętrzne czy wychodzące. W tym tekście prezentujemy trzy rodzaje linkowania strony internetowej podczas pozycjonowania, które wpływają na ten proces i powinny być wykonywane świadomie oraz jakościowo.
Jak nie pozyskiwać backlinków

Jak nie pozyskiwać backlinków?

Istnieje olbrzymia różnica pomiędzy dobrej i złej jakości backlinkami. Nie tylko dla osób, które trafią na takie strony, ale przede wszystkim dla Google. Ostatnio sporo się tu zmieniło i niektóre popularne do niedawna praktyki dziś mogą zaszkodzić.
Linkowanie zewnętrzne. Budowanie sieci backlinków i ich znaczenie

Linkowanie zewnętrzne. Budowanie sieci backlinków i ich znaczenie

Zdobywanie zewnętrznych linków zgodnie z pozycjonowaniem wg White Hat SEO to cenna umiejętność. Linki zewnętrzne przekierowują ruch z innych domen do naszej strony lub podstrony. Jednym z algorytmów, którym posługuje się Google, jest czynnik rankingowy o nazwie PageRank. Algorytm sprawdza ile osób/stron powiązanych jest z naszą domeną.
Teksty SEO — Sprawdź jak pisać je zgodnie z zasadą SEO copywritingu

Teksty SEO — Sprawdź jak pisać je zgodnie z zasadą SEO copywritingu

Teksty SEO to podstawowy sposób umieszczania słów kluczowych na naszej stronie internetowej. Obecnie niezależnie od tego, czy tworzymy content tematyczny, dodajemy typowe treści, czy jakiekolwiek inne treści pisane, wszystkie muszą być zoptymalizowane pod kątem SEO, aby dawały korzyści pozycjonujące. Obecnie sytuacja zmierza również do zrównania tekstów SEO z contentem tematycznym gdyż wyszukiwarka Google posiada zaawansowane algorytmy oceniające i stworzenie typowo treści pozycjonujących nie ma zbyt dużego sensu. Jak zatem tworząc content optymalizować go pod kątem SEO? Szczegóły poniżej.